نوآوری هایی در فروش مواد غذایی به صورت الکترونیکی و راه حل های ترابری و تدارکات برای شهرها؛

نویسندگان

چکیده

ارائه محصولات به صورت اینترنتی ساختار شرکت خرده فروش با رویکرد سنتی بریکز و مورتار را به شکل
گسترده ای تحت تأثیر قرار داده است. اما ازآنجایی که فروش آنلاین محصولات برای تمامی اقلام و کالاها
موفقیت آمیز نمی باشد، درنتیجه تأثیر فروش اینترنتی در همه شاخه های خورده فروشی به شکل مشابه نیست
و باهم تفاوت داند. اگرچه در بحث تجارت آنلاین، خواروبارفروشی جایگاه مناسبی را برای خود پیداکرده است
اما رشد سریعی برای آن انتظار می رود. در این مقاله ما می خواهیم فرانسه و آلمان را باهم مقایسه کنیم،
جایی که ترقی صنعت فروش الکترونیکی خواروبار تقریباً در یک زمان انجام گرفت البته با تفاوت های
چشمگیر. تمرکز ما بر رفتارهای نوآورانه در بحث فروش الکترونیکی خواروبارفروشی و اهمیت آن بر روی
ترابری و لجستیک است.

کلیدواژه‌ها


عنوان مقاله [English]

Innovations in E-Grocery and Logistics Solutions for Cities

نویسندگان [English]

  • Mohammad Ehsanifar
  • Mehri Siyahcheshm Harzandi
چکیده [English]

Offering products via the internet is affecting the traditional “bricks and mortar” retail structure. However, as selling online products is not successful for all types of articles, not all retail branches affected similarly by internet sales. Groceries are still a niche in online trading but expected to grow fast. In this article, we want to compare France and Germany, where the rise of e-grocery has arrived almost at the same time although with considerable differences. We focus on innovative concepts in e-grocery as well as their consequences on transport and logistics.

کلیدواژه‌ها [English]

  • E-Grocery
  • Food retail
  • Final deliveries
  • logistics
  • Home delivery
  • User Behavior
  • France
  • Germany